Kommunicera mera med dina kunder

1 Dec

Telefonen är inte bara en teknisk pryl som du har nytt utav i din vardag. Den kan också komma väl till användning i ditt arbete. På större företag så räcker det inte med att endast ha en telefon, utan det måste vara enkelt att nå just den person som man behöver komma i kontakt med. Till exempel så bör den kund som vill fråga kring annonsering få prata direkt med någon på marknadsföringsavdelningen. Likaså bör den med supportfrågor hamna direkt hos den som ansvarar för detta. För att detta ska ske på ett smidigt sätt så finns det idag olika tjänster som man kan ta hjälp av för att helt enkelt göra telekommunikationen på ett företag enklare.

Answeronline är ett företag som sysslar med att just hjälpa andra företag med detta. Här kan man till exempel beställa en växeltjänst som just hjälper till med att dirigera den som ringer till rätt person. En annan mycket bra tjänst är telesvar online som innebär att Answeronlines telekommunikatörer tar emot de samtal som du själv inte har tid eller möjlighet att ta för tillfället. Detta kan till exempel vara om någon ringer när ni annars inte har supporten öppen, när ni är på lunch eller under sommartiden när många på företaget har semester. På deras hemsida Answeronline.se kan du hitta mer information kring deras tjänster och var du ska höra av dig om du är intresserad av att implementera deras tjänster där du arbetar.

No comments yet

Leave a Reply